تفرقه‌افکنی، هدف نسبت‌دادن انفجارهای منامه به حزب‌الله
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

 
 
 
  استاد خسروی تاکیدکرد؛
 
  نسبت دادن انفجارهای منامه به حزب‌الله لبنان از سوی آل‌خلیفه تنها با هدف تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی صورت گرفته است.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت‌و گو با خبرنگار بین‌اللمل خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نسبت دادن انفجارهای منامه از سوی رژیم بحرین به حزب الله لبنان، اظهار داشت: نسبت دادن انفجارهای اخیر منامه به حزب الله لبنان، رژیم بحرین و در پشت پرده آن رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف حزب الله و مسلمانان منطقه است.

حزب الله لبنان خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه  در مجلس شورای اسلامی،  ادامه داد: حزب الله لبنان خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است و ضربه‌ای که حزب الله در جنگ‌ ۳۳ روزه و همچنین در نوار غزه به اسرائیل زد سبب شد تا دژ شکست ناپذیری این رژیم در دنیا فرو پاشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم، با بیان اینکه  جمعیت کثیری از مردم بحرین شیعه هستند، گفت: از طرفی  با  گسترش بیداری اسلامی در بحرین یکی از پایگاه‌های مهم و استراتژیک رژیم صهیونیستی در حوزه خلیج فارس نابود خواهد شد.

انگلیس با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی به هدف خود می‌رسد

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، افزود: رژیم بحرین سعی بر این دارد تا اختلافات قومی، توطئه‌ و مکرهای خود را که ریشه در سیاست‌های قدرت‌های شیطانی و استکبار جهانی دارد به منظور تفرقه افکنی میان مسلمانان به حزب الله لبنان نسبت دهد.
خسروی سهل آبادی به سیاست‌ انگلستان در برخورد با سایر کشورها اشاره کرد و بیان داشت: اختلاف افکنی و حکومت کردن، سیاست استعمار پیر است و این در حالی است که استکبار جهانی این سیاست را نیز راه مقابله با رشد حق در جهان می‌داند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با همکاری سران مرتجع کشورهای عربی با فراکنی‌ و انتشار اخبار کذب به دنبال تشویق اذهان عمومی نسبت به مسلمانان و همچنین تفرقه افکنی میان  سنی و شیعه است تا در پس آن به اهداف خود برسند.
شهر منامه دوشنبه این هفته شاهد انفجار پنج بمب دست ساز بود که در جریان آن دو کارگر آسیایی کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد؛ سه روز بعد رژیم بحرین این انفجارها را به حزب الله لبنان نسبت داد./





تاریخ: شنبه 19 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 426
بازدید کل : 110165
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت